Klacht: geen bonnen ontvangen

op 12 oktober 2011 over Superdagdeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 1 oktober jl. heb ik via Superdagdeal twee bonnen besteld van elk €10,-. Hiervoor zou ik €20,- korting krijgen per bon voor elke €30,- of meer die ik zou bestellen bij Discorder.com De bonnen heb ik nooit ontvangen, de bevestiging ook niet en het geld is van mijn rekening afgeschreven. SuperDagdeal reageert niet op emails en telefonisch contact levert ook niets op dan vage beloften. Ik zou teruggebeld worden, dat is niet gebeurd. De servicelijn kost €0,15 per minuut dus dat komt er dan ook nog bij.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug op gironummer 3985158 t.n.v. M.J. van Dijk of de bonnen, met een excuusbriefje.

Alle klachten die gemeld zijn door M.J. van Dijk