Klacht: Geen bloemen

op 11 mei 2020 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Bloemen zouden op moederdag, 10 mei 2020, bezorgd worden bij mijn moeder van 78 jaar. 28,35 euro betaald, maar mijn moeder heeft niets ontvangen. SCHANDALIG!

Ik wil mijn geld terug.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Topbloemen.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht sharmila87

4 maanden geleden - Ik ben geschrokken van de berichten op deze site. Je betaalt dus netjes aan Topbloemen, vervolgens wordt er GEEN boeket afgeleverd, er volgt verder ook geen bericht met de reden waarom er geen boeket is afgeleverd...er wordt contact opgenomen met Topbloemen, en naar je geld kan je fluiten? Dit kan toch niet?

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Topbloemen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Topbloemen.nl

Heeft op 13 mei 2020 om 10:32 geantwoord

Beste Sharmila,

Allereerst onze welgemeende excuses, want je hebt volkomen gelijk! De bloemist heeft zich niet aan de opdracht gehouden. De order is inmiddels ook geannuleerd en het bedrag is in mindering gebracht. We zullen ook nog even contact met je opnemen, want we begrijpen jouw standpunt volkomen. Groet Team Topbloemen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door sharmila87