Klacht: geen bezorgong gehad

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 mei 2016 om 11:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Versteeg,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het ontzettend vervelend om te vernemen dat u de krant incorrect bezorgd krijgt.

Wij gaan de klachten doorgeven aan onze bezorgdienst en gaan er vanuit dat u per heden de krant naar behoren geleverd krijgt.

Onze excuses voor het ongemak.

Bij een niet bezorgde krant wordt het gecompenseerd door uw betaalperiode te verlengen met een extra dag.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Tony Versteeg tony-versteeg@hotmail.com