Klacht: Geen bezorging van Telegraaf vandaag 2 juni 2016

op 02 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 02 juni 2016 om 10:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van de Ven,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat u vandaag geen krant heeft ontvangen.

Wij zullen dit oppakken met onze bezorgdienst om er zorg voor te dragen dat dit niet nogmaals voorkomt.

Sinds 2013 bestaat er landelijk geen nabezorging meer. Dit houdt in dat wij geen mogelijkheid hebben om de krant bij u te laten bezorgen. Om het te compenseren verlengen wij uw betaalperiode met een extra dag.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Frans van de Ven