Klacht: geen bezorging omdat chauffeur mijn adres niet zou kunnen bereiken

op 27 april 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 25 april bestelde ik een wasmachine bij Mediamarktl. De machine zou de volgende bezorgd worden.

Ik kreeg op 26 april bericht dat de chauffeur mijn huis niet zou kunnen bereiken. In mijn telefonisch contact met POST NL werd me verteld dat er een hoogte beperking zou gelden voor vrachtautos waardoor de auto niet naar mijn huis zou kunnen komen. De chauffeur heeft foto’s geplaatst in de bezorgings app.
Ik woon al sinds 2006 op dit adres en ik zou werkelijk niet weten waar de weg is die de chauffeur gefotografeerd heeft. Ik kan u garanderen dat het niet nodig is om over deze weg te rijden, waar die dan ook is, om mijn huis te bereiken.
Wat ik ook zei aan de telefoon, er werd me doodleuk meegedeeld dat de bezorging die dag niet meer kon plaatsvinden.
Ook kon het niet geregeld worden dat de bezorging dan vrijdagochtend zal worden. Vanaf vrijdagmiddag zijn we nl. weg.

Vanmorgen kreeg ik een bericht op mijn mobiel dat de bezorging vandaag (koningsdag???!) plaats zal vinden tussen 14.45 – 17.45 u.
In mijn mail zit een berichtje dat dit MORGEN zal zijn. Dit laatste lijkt me logischer maar dan nog, wat een onduidelijkheid.

Zoals gezegd, vrijdagmiddag zijn we niet thuis en is er niemand om de machine in ontvangst te nemen.

Ik vertrouw erop dat jullie een manier hebben om de machine alsnog vrijdagochtend hier te laten leveren.

Ik hoor graag van jullie,

Sabine de Fremery

Wanneer de wasmachine vrijdagochtend, 28 april 2017 voor 12.30 u. bezorgd wordt.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht sabine de fremery

5 maanden geleden - Net zelf nogmaals gebeld met extra@home van Post NL. Daphne heeft me heel goed geholpen en gezorgd dat de chauffeur vandaag zijn schema zodanig aan zal passen zodat de machine voor 12.30 u. bezorgd gaat worden. WAT een verschil met het vorige telefoongesprek, zo zie je maar, de ene callcenter medewerker is de andere niet. Ik wacht het even af maar ga ervan uit dat mijn probleem verholpen is en heb geen verdere 'actie' van klacht.nl nodig.

Reactie van de melder van de klacht sabine de fremery

5 maanden geleden - bovenstaand bericht is van mij, de klager, niet van extra@home

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 28 april 2017 om 15:50 geantwoord

Beste mevrouw de Fremery,

Hartelijk dank voor uw melding.

Fijn om te vernemen dat een collega het betreffende probleem heeft opgelost.

Volgens de gegevens van uw bestelling, is deze vandaag bezorgd.

Veel plezier met uw aankoop.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Extra@Home klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door sabine de fremery