Klacht: Geen bezorging de laatste 6 weken

op 13 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 14 mei 2020 om 09:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heermevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je ons laat weten dat je geen folders ontvangt.

Graag ontvangen we jouw postcode en huisnummer zodat we je melding op de juiste manier kunnen verwerken. Je kan je gegevens het beste naar ons sturen door op deze mail te antwoorden.

Heb je verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via spotta.nlklantenservice.

Fijne dag gewenst!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 14 mei 2020 om 10:03 geantwoord

Postcode 3925 RB huisnummer 5 nog steeds geen foldes

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Koers