Klacht: Geen bezorging

op 10 september 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 17 september 2018 om 14:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Cees van Elteren,

Hartelijk dank dat u mij informeert over de folderbezorging. Wat vervelend dat u onze folder niet altijd correct ontvangt. Ik neem direct contact op met de afdeling klantenservice van de verspreider Spotta met het verzoek de bezorgers in uw wijk aan te spreken. Als u nog steeds de folder niet voor dinsdagavond in uw brievenbus ontvangt, neemt u dan gerust weer contact met mij op.

Als u eerder op de hoogte wilt zijn van komende acties, dan kunt u deze vanaf donderdagmiddag 12.00uur bekijken op onze website. De folder is zichtbaar vanaf zaterdagavond 21.00 uur.

Met vriendelijke groet,

Robert Kleinman
Klantenservice Dirk

Alle klachten die gemeld zijn door Cees v Elteren