Klacht: Geen bezorging

GLS zou op 5 juli mijn pakje bezorgen, dit is niet gebeurd. Ik heb afgewacht, maar na 3 dagen was mijn pakje nog niet bezorgd.Via het Track n Trace nummer werd ik ook niet wijzer, daar stond alleen dat het 5 juli afgeleverd zou worden en verder niets. Ik heb het bedrijf waar ik mijn pakketje heb gekocht gecontacteerd en zij gaven aan dat GLS op 5 juli een niet-thuis kaartje in mijn bus heeft gedaan. Dit is dus niet het geval. Ik heb nu een nieuwe afspraak voor levering moeten maken terwijl ik mijn pakketje al een week binnen had kunnen hebben. Dit is de tweede keer dat dit gebeurt bij GLS. Ik vermoed dat er een chauffeur is die sommige pakjes niet bezorgd, geen briefje in de brievenbus doet en bij GLS ook geen melding doet zodat de informatie op de website van GLS niet up to date is.

Dat dit gewoon niet meer gebeurt en pakketjes gewoon volgens afspraak bezorgd worden, een niet thuis-kaartje in de brievenbus wordt gedaan wanneer dit ook het geval is en dat de informatie op website van GLS correct en up tot date is.

Alle klachten die gemeld zijn door aw.karstens