Klacht: Geen bezorging

op 13 februari 2018 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Carnavalsmaandag en dinsdag, 12 en 13 februari 2018, geen krant ontvangen. Inmiddels is dit de 12 keer dat wij geen krant ontvangen hebben, maar incasseren wel en het bedrag van geen bezorging wordt niet in mindering gebracht

Als De Limburger de verplichting tot bezorging nakomt.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 19 februari 2018 om 16:56 geantwoord

Geachte,

Bedankt voor uw bericht,
Ten eerste onze excuses voor het ongemak. We vinden het vervelend dat u de kranten niet heeft ontvangen.
U gaat dan ook de dagprijs van uw kranten vergoed gaat krijgen bij de eerstvolgende factuur.

We zijn er van op de hoogte dat er bij u in de wijk geen bezorgers zijn, we zijn druk bezig met een oplossing.

Bij onderstaande service punt , kunt u de krant kosteloos ophalen van maandag tot en met zaterdag bij:

Boerenbond
St.Catharinastraat 4
6235 BE Ulestraten

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Alle klachten die gemeld zijn door H.Schoenmakers-Nijsten