Klacht: geen bezorging

op 02 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 06 februari 2018 om 09:03 geantwoord

Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw melding. Helaas is momenteel de verspreiding nog gaande en kunnen wij de melding niet in behandeling nemen. Onze bezorgers mogen namelijk op maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. U kunt uw klachtmelding vanaf de woensdag na verspreiding bij ons indienen. Wij zouden dan graag uw postcode en huisnummer willen ontvangen. Onze opdrachtgevers zijn op de hoogte van onze bezorgdagen. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.
Uw melding van vorige week is door ons in behandeling genomen.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Klantenservice spotta

Alle klachten die gemeld zijn door H.Jamoel