Klacht: geen bezorging

op 18 april 2017 over Spotta in de categorie Reclame

al maanden geen bezorging

als de folders weer worden bezorgt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 april 2017 om 14:33 geantwoord

Geachte mevrouw van Duin,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online

Anita

Heeft op 27 april 2017 om 17:01 geantwoord

Het zou een goede oplossing zijn als ik inderdaad de folders ondertussen had mogen ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Simone Manon