Klacht: Geen bevestingsmail en tickets ontvangen.

op 18 maart 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Afgelopen dag heb ik 4 vliegtickets besteld naar Alicante. Ik heb in totaal €1034 betaald maar nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen laat staan de vliegtickets. Graag ontvang ik dit zo snel mogelijk!

Ik ben pas tevreden wanneer ik de bevestingsmail en vliegtickets ontvang

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Adyen

7 maanden geleden - Hallo Berry, Dank voor uw bericht aan Adyen. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan, in dit geval Alicante. Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers Met vriendelijke groet, -- Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 02:15 geantwoord

Geachte Berry Smit,

Wij hebben geen reactie meer van u vernomen. Hierdoor gaan wij er van uit dat uw probleem is opgelost.

We kunnen u namelijk niet verder helpen als u ons niet de benodigde informatie verstrekt.

Mocht u nog vragen hebben met betrekking tot het bovenstaande probleem zou u dan de bovengenoemde informatie willen sturen naar support@adyen.com, dan kunnen we de betaling traceren en kunnen we u een gepaste oplossing geven of u doorverwijzen naar het bedrijf waar de betaling voltrokken is.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com