Klacht: Geen bevestigingontvangen van bestelling

op 01 mei 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 02 mei 2016 om 17:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Ebia, bedankt voor uw bestelling bij bonprix. Het spijt ons te horen dat uw bestelling van 27 april nog niet geleverd werd. Na dit te hebben nagezien zijn wij tot de conclusie gekomen dat de bestelling vandaag alsnog werd geleverd. Onze excuses voor de vertraging. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door Amal1