Klacht: Geen bevestiging, vlucht vol geboekt

op 27 december 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Gisteren hebben we een vlucht geboekt via edreams van Da Nang airport naar Ho Chi Ming airport, Vietnam. We kregen een mail terug dat de vlucht van 17:00 helaas niet meer beschikbaar was, of we die van 20:00 wilden. Hier hebben we per mail op gereageerd dat dit goed was. Om 17:30 aangekomen op het vliegveld, bleek de vlucht van 20:00 volgeboekt te zijn en wij staan niet op de lijst omdat edreams ons niet bevestigd zou hebben. Vlucht van een uur later is drie keer zo duur. Edreams gebeld, na drie nummer waarop geen gehoord, een nummer waarbij we in de wacht werden gezet. Drie verschillende mensen gesproken, 60 minuten aan de telefoon, maar geen enkele oplossing. Op het laatste zei de man aan de telefoon dat hij zou navragen bij zijn supervisor of edreams het verschil in kosten kon betalen zodat we toch een vlucht later konden nemen, maar toen hing hij op. Nu zitten we op de luchthaven, zonder vlucht en edreams is niet bereikbaar.

Als we het verschil is kosten met een nieuwe vlucht vergoed krijgen, de telefoonkosten en evt een hotelovernachting als we vanavond niet meer met een volgende vlucht mee kunnen en genoodzaakt zijn om hier te overnachten.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gjjjj