Klacht: Geen bevestiging van opzegging

op 03 februari 2014 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik heb via www.opzeggen.nl een aangetekende brief gestuurd naar het hoofdkantoor van Basic-Fit, met als melding dat ik mijn lidmaatschap wil opzeggen. Deze brief is al op 21-1-’14, volgens PostNL, aangeleverd bij het hoofdkantoor. Tot mijn spijt heb ik tot op heden nog geen reactie vernomen of mijn opzegging is behandelt en bevestigt. Als het goed is moet mijn lidmaatschap per 1 maart aflopen.

Ik wil z.s.m. een bevestiging krijgen van mijn opzegging, en dat deze afloopt op 1 maart 2014. Is dit niet het geval moet ik maatregelen nemen!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Basic Fit een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 07 februari 2014 om 20:33 geantwoord

We hebben op 21-1-2014 een opzegging van de betreffende ontvangen. De einddatum conform zijn lidmaatschapovereenkomst is 1-3-2014. Helaas heeft hij de opzegbevestiging niet ontvangen. Derhalve hebben wij nogmaals een opzegbevestiging per mail gestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door Hoogsam