Klacht: Geen bevestiging van opzegging

Mieke ikke op 30 oktober 2014 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik heb op 11 september 2014 via opzeggen.nl een aangetekende brief naar basic fit gestuurd. Die brief is op 16 september 2014 om 08:19 afgeleverd bij basic fit. Maar nu heb ik dus nog steeds geen bevestigingmail gehad van basic fit dat mijn abonnement opgezegd is per 29 november 2014.

Ik wil graag een bevestingingmail dat mijn abonnement opgezegd is.

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Ik heb mailtje van basic fit gehad,heb de gegevens gegeven die mij gevraagd zijn,ben benieuwd wat ik voor antwoord terug krijg.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - 2 dagen verder en nog niets terug gehoord,nadat ik alle gegevens gestuurd heb die me gevraagd werd door basic fit.

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 03 november 2014 om 13:12 geantwoord

Wij hebben het lidmaatschap opgezocht en gezien dat deze reeds is beëindigd. Het enige wat nog mistte was een bevestiging. Deze hebben wij inmiddels ook verstuurd.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Maar ik niet eens met hun oplossing ik had 30 november 2014 abonnement afgesloten,en nu zou ik pas per 1-1-2015 van hun afzijn hier ga ik dus echt niet mee akkoord. Ik al per 16 september opgezegd dus ik was ruim op tijd. Ze krijgen van mij echt geen ene rooie cent meer,ik boek gewoon alles terug als ze nog durven af te schrijven

8 jaren geleden - Moet 30 november 2013 zijn

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Ben nog steeds in conflict met bf over de beeindigingsdatum want ik getekent op 30-11-2013 en hun willen mijn contract pas per 1-1-2015 eindigen,wegens dat ik de maand december gratis sporten had. Hun zeggen nu een lidmaatschap bij bf is voor minimaal 12 betalende kalendermaanden,maar dat staat dus nergens in de voorwaarden. Vandaag dus maar naar het juridisch loket gebeld en ik sta dus helemaal in mijn gelijk. In hun voorwaarden staat: Artikel 5: Lidmaatschap,termijn en betaling a. Een overeenkomst bij basic-fit wordt aangegaan voor de contractduur van minimaal 1 jaar vanaf de ingangsdatum. Dus ben benieuwd wat hun antwoord nu wordt,want heb de mail van juridisch loket naar hun toe gezonden. Ik hou jullie op de hoogte hoe het nu gaat verlopen.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Naar veel mail heen en weer en juridisch loket ingeschakeld te hebben,is het eindelijk opgelost met basic fit.

Alle klachten die gemeld zijn door