Klacht: Geen bevestiging ontvangen Wel betaald

op 02 oktober 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag 25 sept heeft mijn man een ticket voor ins geboekt via de Ryanair site
Betaling gedaan via iDeal
Echter van zowel de bevestiging reis en de betaling hebben wij van Ryanair geen boekings nr enz ontvangen
Onze reis is 9 nov nu lees ik ook over annuleringen bij Ryanair
Verschillende mails naar hun gestuurd met mijn vragen
Telefonische wordt ik weggedrukt

Gewenste Oplossing:

Als ik weet wat onze boekings nummers is en of deze reis doorgaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ronald Jacob rommers Rommers