Klacht: geen bevestiging ontvangen

op 11 mei 2020 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

op 5 mei j.l. is er met ideal een overschrijving gedaan met omschrijving 1715886915630138 0030005127112438 035600918898.
Hiervan is geen bevestiging ontvangen Het afgeschreven bedrag is 45,30 euro, betreffende een lange (zomer)jurk, groen met patroon. Hopelijk staat in het omschrijvingnr ook het artikelnummer.

Vraag: wanneer komt deze jurk.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 12 mei 2020 om 10:48 geantwoord

Geachte heer⁄mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via [email protected], kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
[email protected]