Klacht: geen bevestiging ontvangen

op 22 mei 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 18 september 2017 om 15:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dag Selma,

Onze verontschuldigingen voor de laattijdige reactie op uw bericht. We hebben uw dossier nagekeken en hebben vernomen dat het bedrag reeds op 18 mei 2017 werd terugbetaald. Onze excuses voor het veroorzaakte ongemak. Voor verdere vragen of twijfels kunt u ons steeds contacteren.

met vriendelijke groeten,

Marjolijn, eDreams Customer Care.

Alle klachten die gemeld zijn door selma22