Klacht: geen bevestiging na betaling vliegtickets

op 16 december 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag middag heb ik 3 bedragen overgeboekt voor 15 vliegtickets. Deze zijn van mijn bankrekening afgeschreven maar heb nu na 24 uur nog geen bevestiging gehad,

Soort bij-/afschrijving iDeal Betaling
Valutadatum 15-12-2017
Tegenrekening NL51 ABNA 0565 6686 25
Naam ADYEN
Omschrijving 4515133472334028 0030002521684656, Odigeo, eDreams-3210772211 Referentie: 2017-12-15 15:17 003000252168465
Referentie 2017-12-15 15:17 0030002521684656
Bedrag € -891,93

Soort bij-/afschrijving iDeal Betaling
Valutadatum 15-12-2017
Tegenrekening NL51 ABNA 0565 6686 25
Naam ADYEN
Omschrijving 1515133472537832 0030002521685716, Odigeo, eDreams-3210806459 Referentie: 2017-12-15 15:19 003000252168571
Referentie 2017-12-15 15:19 0030002521685716
Bedrag € -2.083,07

Soort bij-/afschrijving iDeal Betaling
Valutadatum 15-12-2017
Tegenrekening NL51 ABNA 0565 6686 25
Naam ADYEN
Omschrijving 4815133482142699 0030002521722126, Odigeo, eDreams-3210838771 Referentie: 2017-12-15 15:31 003000252172212
Referentie 2017-12-15 15:31 0030002521722126
Bedrag € -440,71

graag hoor ik van u
Betty Hoekstra
b.hoekstra.nentjes@gmail.com

Gewenste Oplossing:

graag hoor ik van u
En ik hoop dat deze vliegtickets doorgaan
Betty Hoekstra
b.hoekstra.nentjes@gmail.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Betty H