Klacht: geen bevestiging gekregen

op 24 maart 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ticket betaalt maar geen bericht gekregen

Bevestiging krijg of geld terug

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 02:16 geantwoord

Geachte Ismail Ait Ali,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com