Klacht: Geen bestelling ontvangen

op 17 september 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik 9 weken geleden bestelen een glas waterkoker…
Ik krijgen allen drie automatisch email..sorry jouw bestelling nog niet verzoenden,wij nog niet weiten wanneer jij kan ontvangen..
Is erg!!

Gewenste Oplossing:

ik willen mij glas waterkoker ontvangen..

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 18 september 2016 om 20:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Liliana,

Het betreurt ons dat het langer duurt dan de verwachte aangeven levertijd. We hebben hierover uitgebreid email contact gehad. Helaas zal een klacht plaatsen geen invloed hebben op het versnellen of vertragen, dat zou immers raar zijn. Zodra het artikel bij ons binnen komt gaan we direct over tot levering en wij verwachten dat dit komende week mogelijk zal zijn.

Excuus voor het langere wachten.

Met vriendelijke groet,
Gave Actie

Heeft op 18 september 2016 om 20:33 geantwoord

Ik wachten nog een week..is erg raar...ik ben echt benieuwd..

Alle klachten die gemeld zijn door Lila73