Klacht: Geen bestelling meer kunnen doen

op 27 september 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik sta met mijn adres ,zwart ten boek.Kan geen bestelling doen van mijn adres.Ze leggen niets uit,wat de rede zou zijn.Er waren geen nalatigheden.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag uitleg.Want dit voelt onterecht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 29 september 2017 om 15:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste H. Seepma,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat u geen bestellingen meer bij ons kan plaatsen op Koopjedeal.nl. Wij hebben uw gegevens even onder de loep genomen en zien dat u bestellingen bij ons heeft geplaatst met de betaalwijze Afterpay.

Graag zouden wij u willen vragen om contact op te nemen met de firma Afterpay en zij kunnen aangeven waarom u geen bestellingen meer bij ons kan plaatsen.

Wij hopen dat u eruit uitkomt, zo niet dan vernemen wij dat graag via info@koopjedeal.nl, zodat wij het verder uit kunnen zoeken voor u.

Via de onderstaande link kunt u contact opnemen met Afterpay;

https://www.afterpay.nl/nl/

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team Webcare
Koopjedeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Dubieus