Klacht: geen bereik met Vodafone

op 05 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds ik ben overgestapt (van KPN) naar Vodafone, heb ik nog geen bereik gehad in en rond mijn woning, gelegen in de wijk Westeinde te Leeuwarden. Vodafone zegt dat het aan de constructie van de woning ligt, maar dit is onzin, want aan het einde van de straat heb ik nóg geen bereik. Bovendien hebben meerdere omwonenden hier last van en wij wonen in verschillende typen woningen.

Beter bereik dan wel stopzetten van het contract, zodat ik kan overstappen naar een provider waarmee ik wel gewoon kan bellen in mijn eigen huis.

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste Altenburg67, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 07 september 2012 om 10:09 geantwoord

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Alle klachten die gemeld zijn door Altenburg67