Klacht: geen bereik

op 21 juni 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds een half jaar word mijn bereik thuis steeds slechter. Nu is het zo slecht dat ik geen normaal telefoongesprek meer kan voeren. Niemand kan mij bereiken. Krijg regelmatig een bericht dat ik een oproep heb gemist. Als ik zelf wil bellen lukt het vaak pas na een aantal keer bellen voordat ik verbinding krijg en dan is er nog geen gesprek te voeren en word de verbinding weer verbroken. Ik ben ondertussen zelfs afgewezen op een baan omdat ze me niet konden bereiken. Bij een overval (zie brabants dagblad 13-5) kon de politie mij niet bereiken. Vodafone kan niets veranderen dus nu krijg ik 20%korting op mijn abonnement wat nog een half jaar duurt. Daar heb ik niks aan want wat moet ik met een abonnement waar ik geen gebruik van kan maken. Of ik mag mijn contract verbreken maar moet 156 euro betalen voor mijn telefoon die bij het abonnement zit. Hoe dan ik ook ik word er alleen maar slechter van en Vodafone blijft maar incasseren.

Ik ben tevreden als ik kan bellen en gebeld worden zonder problemen. Dit kan niet bij Vodafone. Dus wil ik overstappen naar een provider waar ik ongeveer hetzelfde contract kan krijgen maar dan ook werkelijk kan bellen en gebeld worden. Ik wil hiervoor geen onkosten hebben dus ook niet betalen voor een telefoon die bij het abonnement inzat.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door moniquekniest