Klacht: geen begrip, internetgebruik tijdens aardbeving KOS

op 21 augustus 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter zat tijdens de aardbeving op Kos op dat eiland. Van tevoren haar Internetbundel nog opgewaardeerd. Ze ging naar griekenland, dus geen hoge buitenlandkosten meer. Nu blijkt dat ze ten tijde door wat voor reden ook via de zendmast van Turkije heeft gecommuniceerd. Extra kosten buitenland 96 euro. Tele2 toont geen enkele coulance! Zeer teleurstellend van dit bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Als er op zijn minst een deel van de kosten, bijvoorbeeld 50% gecrediteerd zou worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Perry1971