Klacht: Geen auto wel goede reservering

Here op 28 januari 2018 over Greenwheels in de categorie Vervoersbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Auto was weg ook niet te vinden via GPS. Half uur gestaan met zware spullen. Andere auto flink end weg. Geen compensatie behalve half uur later ingegaan. Sjouwen en babysit langer betalen.

Gewenste Oplossing:

Als de rit van een uur niet was berekend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greenwheels over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Greenwheels in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greenwheels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greenwheels

Heeft op 04 april 2018 om 14:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jerre,

Allereerst sorry voor de vertraging waarmee de klacht via klacht.nl is opgepakt. Je helpt ons wanneer je, in een onverhoopt geval nog eens een klacht hebt, deze via het contactformulier op onze website plaatst. In dat geval garanderen we je dat je binnen een dag antwoord hebt.
Heel vervelend dat je te maken kreeg met een auto die niet op zijn uitgiftepunt was. En ondanks dat ook wij hierin afhankelijk zijn van al onze klanten, willen wij je toch tegemoet komen. Wij hebben € 7,50 als rijtegoed toegevoegd aan jouw account, zodat hiermee de tijdkosten van je rit ruimschoots zijn vergoed.
We wensen je nog veel veilige Greenwheelskilometers toe.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Greenwheels

Alle klachten die gemeld zijn door