Klacht: Geen artikel ontvangen

op 13 september 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6-8-16 heb ik een bestelling geplaatst bij gavekoopjes.nl en tot heden toe niets ontvangen. Meerdere mails gestuurd naar info@gavekoopjes en klantenservice@gaveactie.nl (zelfde bedrijf uitgaande van adres en telefoonnummer dat overeenkomt) op allen geen reactie over mijn bestelling.

Gewenste Oplossing:

Geld terug ontvangen of alsnog spoedige levering bestelling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 13 september 2016 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Anouk,

Je hebt een bestelling geplaats bij Gave Koopjes en niet bij Gave Actie. Je schrijft hier een klacht over Gave Koopjes voor de webwinkel Gave Actie. Ons verzoek om de juiste klacht bij de juiste webwinkel te plaatsen, zo krijgt een ieder een duidelijk beeld. We hebben Gave Koopjes op de hoogte gesteld van de klacht en gaan uit van een spoedige verwijdering bij ons.

Met vriendelijke groet,
Gave Actie

Alle klachten die gemeld zijn door Anouk Janson