Klacht: Geen app op ipad

op 12 februari 2018 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In het midden van het begeleidend schrijven, om te komen tot een functionerende klantenkaart, staat bij registreer je pas punt 1 ……of download de app. DEZE BESTAAT NIET in de app store op de iPad. Wel hema-foto of hema-zorg maar niet wat gesuggereerd wordt. Punt 2 en 3 zijn daardoor onmogelijk.
Alle voor ons interessante grootwinkel bedrijven hebben wel een werkende app!!

Gewenste Oplossing:

Als de app wel functioneert voor een iPad. Dan is er een Hema icoontje op het beeldscherm zichtbaar voor aanklikken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. Held