Klacht: geen antwoord ondanks belofte via de mail

op 27 september 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

ik heb sinds 2011 een stoomgenerator gc8325/22 waar ik tot vanmiddag veel plezier aan had. Bij het aanzetten brandt het lampje normaliter groen. Echter dit keer brandde het rood. In de handleiding staat niks over een rood lampje wat continu brandt bij het aanzetten wat te doen. Na een doorverwijzing van een andere telefoonnummer kwam ik na geruime tijd bij de klantenservice. Deze kon mij ook niet verder helpen, ook niet na overleg met een “deskundige” van de technische dienst. Dit is kennelijk een ongewoon probleem waar men ook geen raad mee weet. De jongeman van de klantenservice was wel begripvol echter ging hij steeds `even` kijken of hij het probleem kon oplossen nadat ik een paar keer verteld had dat het om het aan/uitknop ging die rood brandde. Uiteindelijk deelde hij mij mede, nadat ik mijn telefoonnummer en email had gegeven, dat ik via de mail een antwoord zou krijgen vandaag nog 26 september 2017. Tot op heden, het is nu bijna twaalf uur ’s avonds, heb ik nog steeds geen mail ontvangen. Dit vind ik niet netjes. En daarom deze klacht. Ik kan nu niet strijken! Het apparaat kostte toen 200 euro en ik verwachtte dat het zeker 10 jaar mee zou gaan. Dit valt me tegen van het apparaat. Rood is voor mij gevaar en groen is veilig. Ik durf het apparaat niet meer aan te zetten. Ik wacht nog op antwoord van Philips.

Ik ben tevreden wanneer ik een nieuw apparaat zou ontvangen echter zie ik dat niet zo gauw gebeuren. Anders een tegoedbon van dezelfde waarde zodat ik een nieuwe kan kopen is acceptabel.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door carmen_line@hotmail.com