Klacht: Geen antwoord en onduidelijkheid

op 29 juni 2020 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Hallo,

Op 8 juli ga ik naar Griekenland, geboekt bij sunweb. Nu hebben wij nog helemaal niks gehoord van sunweb en krijgen we geen antwoord op onze mails. Inmiddels hebben wij al 6 mails gestuurd sinds vorige week maandag en nog steeds geen reactie. Dit zorgt ervoor dat de annuleringskosten al hoger zijn, maar ook dat wij nog steeds onduidelijkheid ervaren. Zo willen wij graag weten wat de meerkosten worden wanneer er 2 mensen van de vier niet mee gaan en of er een andere oplossing zou kunnen zijn dan meerkosten.

Wanneer er duidelijkheid komt over de meer kosten en sunweb iets doet aan de kosten die zijn opgelopen door de trage/geen reactie die zij geven

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 29 juni 2020 om 17:33 geantwoord

Goedemiddag Demi,

Jammer om te horen dat jij een klacht hebt. De hoofdboeker van jouw reis kan een mail sturen naar [email protected] Dan gaat een van onze collega's de opties bekijken en bijbehorende kosten voor je uitrekenen. Het is van belang dat de hoofdboeker ook het boekingsnummer en de reizigers die niet meer meegaan benoemt in de mail.

Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door Demi01