Klacht: Geen antwoord en hulp

op 29 mei 2020 over Sarenza.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Langer dan een maand geleden heb ik mijn schoenen teruggestuurd door een klacht. Ik mocht nieuwe bestellen en zou mijn geld terugkrijgen zodat ik de nieuwe paar kan bestellen. Ik heb het geld nog steeds niet gekregen, krijg al 2 weken geen antwoord op mijn mails en als ik ze bel zijn ze onbereikbaar.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sarenza.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sarenza.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ecitxhh