Klacht: geen anti lekbanden?

op 13 september 2018 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

Ik heb juni vorig jaar een Stella fiets gekocht met anti lekbanden, na negen maanden een lekke band en naar de fietsenmaker gebracht. Deze melde mij dat er geen anti lekbanden op zaten en dat de binnenband een veel te grote maat was voor de maat band (ik had dit al opgemerkt met oppompen van de band deze kwam naar buiten geperst). Ook zitten er ventielen op die al lang niet meer gebruikt worden.Ook met de accu kun je veel minder kilometers rijden dan ze zeggen. Dit alles valt me erg tegen van Stella.

Als hier een goede oplossing voor is.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen in Nunspeet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen in Nunspeet

Heeft op 17 september 2018 om 13:38 geantwoord

Beste g.putten4@chello.nl,

Vervelend te moeten lezen dat het u tegenvalt. Dit is zeker niet onze intentie geweest en zullen daarom ook contact met u opnemen om dit alles en een passende oplossing te bespreken om fijn u weet een tevreden fietser te maken.
Uiteraard kunt u voor vragen ons bereiken via 0341-252266 of via info@stellafietsen.nl

Stella Fietsen

Alle klachten die gemeld zijn door g.putten4@chello.nl