Klacht: geen annulering bevestiging??

op 11 mei 2016 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

ik heb via mijn vorige klacht al laten weten dat er problemen zijn.
op 4 mei ben ik gebeld door oxxio om een 1 jarig contract verlenging,meneer kon niet akkoord gaan met het huidige vastrecht maar als ik akkoord ging mocht ik erover denken en binnen 14 dagen annuleren.
ik heb de volgende dag geannuleerd omdat ik het vastrecht wat mij januari was beloofd en het vastrecht nu, het dubbele is.
ik wil een bevestiging dat ik geannuleerd heb,mijn maandelijkse contract weer terug,en hier ook een bevestiging van.
ik heb afgelopen week dagelijks via uw emailservice een mail gestuurd met deze verzoeken en de annulering,maar wederom geen enkel bericht van uw kant terug.
uren gebeld met oxxio,maar niemand die kan helpen.
fatima,laura en nog een dame aan de telefoon gehad,maar niemand kan iets doen.
op dit moment hang ik alweer 50 minuten aan de telefoon met een muziekje.

een bevestiging van annulering van het 1 jarig contract ingansdatum 5 mei 2016.
een bevestiging van mijn contract (maandelijkse) en tarieven die ik nu heb.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Oxxio

10 maanden geleden - Beste jo111111, Bedankt voor uw bericht. Onze excuses dat u niet tevreden bent over het contact met ons. Uw recente e-mail van 12 mei is momenteel in behandeling. U ontvangt hier binnen enkele dagen een inhoudelijke reactie op. Met vriendelijke groet, Robin, medewerkster Oxxio

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 17 mei 2016 om 15:08 geantwoord

Beste jo111111,

Wij hebben het contract van 4 mei 2016 inmiddels op 13 mei 2016 geannuleerd op uw verzoek. Hiervan is om 15.02 een e-mail ter bevestiging naar u verstuurd. Ik ga ervan uit dat u deze in goede orde ontvangen heeft en dat u zo naar wens geholpen bent.

Robin, medewerkster Oxxio

Alle klachten die gemeld zijn door jo111111