Klacht: Geen afspraak toch betalen

op 02 december 2016 over Crown Card in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,

Ben in verleden gebeld door Crowncard
heb hierbij geen afspraak of iets dergelijks gemaakt
Ook niks ontvangen van een card of dergelijke

Kreeg wel na verloop van tijd een rekening gestuurd of ik wilde betalen
Nu alweer een aanmaning over iets wat ik niet heb gekregen cq wil krijgen

men heeft nu een brief bestuurd ( geen aangetekende ) dat ik moest voor 12 december 99 euro betalen anders komt de deurwaarder

Ik ben niet de persoon om dit zomaar te doen zonder dat ik iets heb gekregen

geachte

Wat moet ik in dit geval doen

Betalen of gewoon negeren

Hopende op een antwoordt

Groet

Jac Wolters

Gewenste Oplossing:

Oplossing
Ik wil niks betalen aan deze firma
En er niks mee toemaken hebben

Reactie vann mijn kant

Zal ik zeker doen als een passend antwoordt heb gekregen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Crown Card

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Crown Card nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacsus