Klacht: Geen advies brilmontuur

op 25 juni 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het gekochte montuur past niet bij mijn smalle gezicht. Gevolg dat het montuur constant van mijn neus glijdt en geen houvast heeft achter mijn oren.
Ik vond het een mooi montuur, maar verkoopster gaf totaal geen advies
m.b.t. een montuur wat niet bij mijn smalle gezicht kan horen.
Heel veel keren terug geweest bij het filiaal en telkens stellen zij het bij terwijl de bril direct weer van mijn glijdt.

Gewenste Oplossing:

Een GOED PASSEND montuur en goed advies!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 11 juli 2016 om 08:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw email. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons wilt delen.

Spijtig om te horen dat uw bezoek aan de winkel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, onze excuses voor het ongemak. Uw klacht hebben wij doorgestuurd naar de directeur van de winkel Dordrecht en hij vindt het ook erg vervelend om te horen. Hij geeft aan contact met u op te nemen voor een oplossing. Wij gaan er vanuit dat u er samen uitkomt.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door Visser-Brand