Klacht: Geen activatie mogelijk

op 26 augustus 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ongeveer een maand geleden het alles in 1 pakket voor een jaar afgesloten. I.v.m. vakantie t/m 24-08-16 afgesproken dat het pakket 25-08-16 bezorgt zou worden. 22-08-16 email van PostNL ontvangen dat ze het pakket 23-08-16 zullen bezorgen. Ook zijn ze 24-08-16 langsgeweest om het pakket af te geven. Uiteraard was niemand thuis. Uiteindeljk heb ik het pakket 26-08-16 zelf bij een PostNL pint afgehaald.
Ben gelijk gestart met de installatie. Maar het werkte niet. Een paar keer met ziggo klantenservice gebeld en bleek dat er een storing bij ziggo is waardoor de modem/router niet geactiveerd kan worden. De medewerker gaf aan dat de monteurs druk bezig zijn om op te lossen en dat het 18:30 uur opgelost is. Ik belde om 18:25 met de klantenservice om te checken of het al opgelost is en kreeg te horen dat het nog steeds niet is gelukt maar nu verwachten ze dat 21:30 verholpen is.

Heb nog geen 1 dag tv/internet/telefonie van Ziggo en nu al problemen. Ben benieuwd wat ik de komende jaar kan verwachten, maar is dit in ieder geval geen goede start.

Als het werk!!!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nalibux