Klacht: geen abonnement Tina

op 15 januari 2014 over Sanoma in de categorie Media

Half december Donald Duck abonnement afgesloten en Tina abonnement met kortingscode. Donald Duck zonder kortingscode geen problemen, maar wij hebben na 4 telefoontjes en 2x mailen nog steeds geen Tina abonnement. Bij dit Tina abonnement krijg ik steeds een orderbevestiging van Magazine.nl en niet van Tina zelf. Dit ook al aangegeven, zowel telefonisch als via de mail. Het meest vervelende vind ik dat je totaal geen reactie krijgt van hen, na een mail of telefoontje, zodat je in ieder geval weet dat ze er mee bezig zijn. Ondertussen heb ik mijn korting al bijna opgebeld, omdat ik ook iedere keer een andere medewerker aan de lijn krijg en deze dus blijkbaar ook van niets weet. Er staat dus ook geen aantekening in het systeem!!! Zo moeilijk moet het toch niet zijn om een abonnement af te sluiten ( met korting!!!!)

16 jan: Vanmorgen een mailtje gehad van Sanoma. Zij komen met een goede oplossing: abonnement met extra korting. Nog wel even afwachten of het niet alleen bij woorden blijft ( eerdere ervaringen)…….., maar op dit moment positief en vol goede hoop!!!!

Ik wil graag het Tina abonnement (52 nummers) met korting afsluiten.

Reactie van de melder van de klacht Martijn Bloem

3 jaren geleden - Vanochtend reactie gehad van Sanoma. Zij komen met een goede oplossing: abonnement met extra korting. Nog wel even afwachten of het niet alleen bij woorden blijft,..........maar op dit moment positief en goede hoop!!

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Sanoma

3 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Wij zien dat uw klacht nog altijd open staat. Wij hopen dat een en ander inmiddels is opgelost. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan willen wij u vragen contact met ons op te nemen op telefoonnummer 088-5500250. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur. Met vriendelijke groet, Sanoma Webcare Team

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Martijn Bloem