Klacht: geen aansluiting wifi op mobiele telefoon in huis, moet steeds opnieuw aansluiting maken

op 08 juli 2021 over KPN in de categorie Alles-in-1

Wij hebben een vast nummer 0348-413803 waarop aangesloten telefoon, televisie en computer. Nu heb ik ook een mobiele telefoon, nr. 0613246945 en heb ik een contract afgesloten met Telfix Telecom, ordernummer 3919314, en krijg ik halverwege de maand steeds berichten dat mijn bundel bijna op is en ik voor 7.99 euro een nieuwe bundel kan toevoegen.
Zonder die bundel houd ik wel internet maar gaat dit veel langzamer. Wij hebben wifi en in huis zou ik ongestoord gebruik moeten kunnen maken van internet; ik gebruik mijn mobiel weinig buitenshuis dus mijn abonnement moet ruimschoots toereikend zijn. Ik ben er inmiddels wel achter gekomen dat ik mijn verbinding met wifi kan aanzetten, maar dat moet ik nu om de 10 minuten doen om verbinding te houden. Ik heb de gedachte dat er op deze manier ten onrechte de verbinding steeds verbroken wordt om de bundel internetminuten eerst op te maken. Dit uit commerciele overwegingen.

Als deze storing - noem het maar zo - door u verholpen is en ik in huis (in de huiskamer waar alle apparatuur staat) ongestoord verbinding heb met de wifi waarvoor wij iedere maand de abonnementskosten betalen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Slager-Veerman