Klacht: geen aansluiting van trein op trein en bus op bus

op 14 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

overstappen van trein naar trein in Maastricht is te kort wanneer je van de ene trein naar de andere over wilt stappen zie je de trein net vertrekken.

bus parkstad lijn 20 en 47 sluiten niet op elkaar aan hierdoor moet ik een uur op de volgende bus wachten.

voorlopig nog niet alleen wanneer de verbindingen beter worden en de eerst bus op de molsberg eerder vertrekt.ik kom elke dag te laat op mijn werk zowel naar Heerlen als via gulpen daar de bussen later starten.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 december 2017 om 20:44 geantwoord

Beste acj.odekerken,

Ik vind het jammer om te lezen dat de dienstregeling niet helemaal op jouw wensen aansluit. Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Het maken van een dienstregeling is een complex proces waarbij rekening moet worden gehouden met verschillende factoren. Zo wordt er gekeken naar verschillende aansluitingen, ook onderweg. Daarbij is het niet altijd mogelijk om alle bussen en treinen precies op elkaar aan te laten sluiten. Uiteraard zal de nieuwe dienstregeling geëvalueerd worden, waarbij aanpassingen in de toekomt mogelijk blijven als de vervoersvraag daartoe aanleiding geeft.

^Manon
Webcareteam Arriva

Heeft op 14 december 2017 om 20:53 geantwoord

Er is geen oplossing door de nieuwe dienstregelingen van arriva ga ik er helaas niet op vooruit. Daar ik afhankelijk ben v a n het ov moet ik veel verlof inleveren omdat ik elke dag te laat op mijn wekker kom jammer.

Alle klachten die gemeld zijn door acj.odekerken