Klacht: Geen aansluiting met NS

op 14 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste Niske25, Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is. Zou je misschien het volgende nog aan kunnen geven? In welke plaats stap je in? Om welke lijn gaat het? Hoe laat komt de trein aan en wat is de vertrektijd van de bus? In welke richting reis je? Zodra ik deze info heb geef ik je klacht intern door aan onze vervoerskundige. Met vriendelijke groet, Lina Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Niske25

9 maanden geleden - Hallo Lina, Ik reis vanuit huis naat station en dan kom ik aan op het station. Moet ik ongv 20 minuten wachten op de intercity trein van 8:21 vanuit Roermond naar Weert. Omdat de trein van 02:08 niet te halen is. Want de bus is altijd om 03:08 op het station. MAAR dit probleem heb ik ook als ik In Weert ben, dan moet ik dus nog ongeveer 20 min wachten totdat de lijnbus 74 NEDEWEERT komt. Bedankt voor u snelle reactie!

Arriva

Heeft op 14 december 2017 om 22:30 geantwoord

Beste Niske25,

Bedankt voor de toelichting. Ik stuur je melding intern door naar de betreffende regio zodat de vervoerkundige deze melding ter evaluatie mee kan nemen. Weet wel dat het maken van een dienstregeling een complex proces is waarbij rekening moet worden gehouden met verschillende factoren en aansluitingen. Een dienstregeling wordt echter wel tot stand gebracht om voor zoveel mogelijk reizigers een optimale reisverbinding aan te bieden. Helaas is het niet altijd mogelijk om aan ieders wensen te voldoen. Omdat wij er naar streven om iedereen een optimale reisverbinding te bieden, heb ik je melding doorgestuurd.

^Manon
Webcareteam Arriva

Heeft op 15 december 2017 om 07:25 geantwoord

Hallo,

Niet alleen ik maar ook heel veel andere passagiers die dezelfde trein moeten nemen richting Amst. C. Het is niet zo dat ik alleen eeover klaag ik neem contact met u op namens vele passagiers.

Danku.

Alle klachten die gemeld zijn door Niske25