Klacht: Geen 6 pack eigen merk flesjes cola.

op 31 augustus 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik ben gisteren naar de dirk geweest voor mijn flesjes cola eigen merk.
Helaas moet ik nu al weer voor de derde keer constateren dat het schap met die flesjes leeg is. De eerste keer dat mij dit overkwam dacht ik nog, dit is toevallig. De 2de keer dacht ik, ja nu word het wat vervelend. En de derde keer dacht ik, nee dit is zeker geen toeval meer! Ik heb zelf een hele mooie oplossing voor jullie. Gewoon wat beter de schappen bij vullen. Dat zou heel handig zijn. Jullie willen de goedkoopste zijn? Ga dan vooral zo door!

~Gewoon wat meer en beter die lege schappen aan vullen. Daar worden die mensen voor betaald.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 09 september 2016 om 14:06 geantwoord

Dank u wel dat ons informeert over de schapvoorraad van onze flessen met cola. Inmiddels heb ik contact opgenomen met de supermarktmanager van onze winkel en wij gaan dit uiteraard na. Wij doen er alles aan u nog lang als een tevreden klant te mogen begroeten.

Ik wens u een fijn en zonnig weekend toe. Graag tot ziens in onze winkel.

Afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door boefje26