Klacht: Geen

op 18 oktober 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 18 oktober 2016 om 18:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Roelofs, bedankt voor uw bericht. U geeft aan geen catalogus meer te willen ontvangen. Om op uw verzoek in te gaan het ik het verzenden van de catalogus zojuist voor u stopgezet. U kunt ons te allen tijde contacteren om uw nieuwe adres door te geven. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door dotterlaan32