Klacht: Geen 1,5 meter afstand

op 08 mei 2020 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Afgelopen weken in 3 verschillende vestigingen geweest in Apeldoorn en Deventer en in geen enkele heb ik me prettig gevoeld. Buiten ziet het eruit alsof de richtlijnen van het rivm prima gehanteerd worden maar zodra je binnen bent is het vreselijk. Vooral het personeel zelf heeft er maling aan dat er anderhalve meter in acht moet worden genomen die lopen gewoon met een paar cm tussenruimte langs je heen. Loop paden staan vol met karren waardoor het voor de klanten niet eens mogelijk is om anderhalve meter afstand te houden. Ik vind het ronduit schandalig. Leuk die tekst op de hesjes die het personeel draagt maar vooral de kleur daarvan is handig voor de klanten. Ik weet in ieder geval dat ik pacman probeer te spelen met die gele hesjes…. helaas regelmatig zonder succes

Als het personeel zich houdt aan de anderhalve meter afstand en de loop paden niet helemaal vol staan met karren.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Action

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door Jitsze