Klacht: Gedwongen klant geworden

op 26 april 2016 over XCLNT in de categorie Vaste Telefonie

Ik werd gebeld met een voorstel over goedkoper telefoneren. Er zou een mail worden gestuurd met de nodige info.
Deze heb ik nimmer ontvangen. Vervolgens geeft KPN aan dat mijn abonnement is komen te vervallen, opgezegd door XCLNT. Direct met XCLNT contact opgenomen, maar ik zit eraan vast omdat ik niet gereageerd heb op hun mail. In de mail zou gevraagd zijn om binnen een paar dagen te reageren, doe je dat niet, ga je akkoord om klant te worden. Das handig, vooral als je nooit deze mail hebt gehad! Opzeggen kan niet, volgens XCLNT, nu willen ze een incasso voor de facturen, maar dat wil ik niet. Inloggen op hun site om de facturen te bekijken kan ook niet. Ik wil hier vanaf, maar hoe?

Ik wilde nooit klant worden, voor mij een stel boeven, die van alles beloven. De manier waarop ik "klant' ben geworden staat mij niet aan.
Gewoon terug naar KPN, zoals ik gewend was....

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar XCLNT over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door XCLNT in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat XCLNT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XCLNT

Heeft op 03 mei 2016 om 10:12 geantwoord

Geachte heer Slijkhuis,
Naar aanleiding van uw melding via Klacht.nl hebben wij inmiddels telefonisch en per e-mail contact gehad. Hierbij zijn wij de oplossing, het volbrengen van het jaarcontract bij XCLNT, met u overeengekomen. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben, dan horen we dat graag.
Bas, Webcareteam XCLNT

Alle klachten die gemeld zijn door Styles