Klacht: Gedrag verkoopstercassiere AH-filiaal Twijnstraat in Utrecht

op 19 september 2018 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Beste mensen,
gaat om filiaal AH aan de Twijnstraat in Utrecht. Al jaar en dag werkt daar een oudere verkoopstercassiere (als ik het goed heb heet zij Marga). Is er alleen in de ochtend. Misschien wilt u haar eens toespreken en zeggen dat zij haar enorme grote mond eens moet houden tegen klanten. Zij heeft een verschrikkelijk harde stem en zet je zo nu en dan gewoon ‘voor lul’….als klant zijnde.
Vanochtend vond zij het maar vreemd dat ik bij de kassa ging betalen en niet via de scan. Uiteindelijk concludeerde zij dat ik iets tegen de scan zou hebben, terwijl ik gewoon eens een keertje weer bij de gewone kassa wilde betalen.
Dat doe ik trouwens 8 van de 10 keer.
Maar het is de manier waarop ze tegen mensen praat, met die enorme harde schelle stem.
Absoluut geen visitekaartje voor jullie filiaal!!

Als zij eens grondig wordt toegesproken door haar leidinggevende. Ik heb alleen het idee dat iedereen bang is voor haar en haar grote mond!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henriette57