Klacht: gedrag van medewerkers

op 23 juli 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

ik stond vanmorgen bij de snelkassa, rond half 9 op 23 juli 2016. En toen vertelde de medewerker mij om een andere kassa te nemen omdat ze bezig was, op een asociale manier. toen heb ik tegen haar gezegd dat de rij bij de andere kassa lang was. er was namelijk maar 1 kassa open. en na 50 seconde heeft ze iemand anders geholpen. en toen ik vroeg wat de reden was toen vertelde ze mij dat die vrouw een pakje sigaretten ging kopen. en toen zei ik dat ik ook alleen 1 pak melk wou kopen. toen heb ik haar gemeld dat ik ga klagen toen zei ze succes met je klacht. ik vind dat heel asociaal.

als haar gedrag veranderd, want ik ben niet de enige die dit heeft meegemaakt bij deze medewerkster. want er was daar een man die mij vertelde dat hij hetzelfde heeft meegemaakt met die specifieke medewekster

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 27 juli 2016 om 09:09 geantwoord

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt. ik vind het vervelend om te horen dat de caissière niet klantvriendelijk heeft gehandeld en bied hier onze excuses voor aan.
Het voorval is besproken met de supermarktmanager. Zij heeft de desbetreffende caissiere aangesproken en gaat haar de komende tijd scherper in de gaten houden. Mocht u toch onverhoopt weer een soortgelijke situatie meemaken, kunt u altijd naar de supermarktmanager Marlies Molenkamp vragen.

Alle klachten die gemeld zijn door m.elayadi