Klacht: Gedrag medewerker

op 26 juli 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was zondag 24 julimbij H & M in Arnhem, ik wilde een paar minuten nog snel een korte broek passen, waarop een medewerker heel onbeschoft zei, er wordt niet meer gepast, weet u wel hoe laat het is? Nou als jullie zommoet goede klanten om gaan? Graag wil ik dit netjes opgelost hebben, of ik en mijn gezin kopen niets meer bij H& M.

Gewenste Oplossing:

Als jullie dit netjes met me oplossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 04 augustus 2016 om 17:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

We hebben vandaag vanuit onze klantenservice contact opgenomen met de klant om onze excuses aan te bieden. Ook nemen wij uiteraard contact op met de winkel om deze feedback door te zetten zodat zij dit bespreekbaar kunnen maken. Daarnaast is er voor de klant een tegemoetkoming voor het ongemak. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot winkelklachten, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door William1973