Klacht: Gedrag chauffeur

op 01 mei 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

De chauffeur belde aan met een pakje voor mijn overbuurman. Deze wilde ik niet aannemen om diverse redenen. De chauffeur kon in de hele straat zijn pakket niet kwijt en zei letterlijk tegen me: u zou het ook fijn vinden als u pakje bij de buurman afgegeven kan worden als je zelf niet thuis ben. Gelukkig zijn er niet zoveel mensen als u….. Ik neem letterlijk voor iederen pakjes aan in mijn straat en van alle vervoeders. Zo nu en dan lijk ik wel een uitgiftedepot maar vanaf nu kan ups het wel schudden.

Met een excuus en een bos bloemen

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:25 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Drogtje