Klacht: Gediscrimineerd

op 26 augustus 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik ben vandaag bij Dirk Zoetermeer gegaan met een simpele vraag of de verzamelaars munten worden ingeruild. De Hindoestaanse meid had gezegd doen ze niet aan mee. voor mij was duidelijk genoeg en wees zij mij op hun huisregels.

Wat ik niet tegen kan is mensen die mij laat voelen dat ik dom ben en vooral wanneer ik een vaste klant ben van de Dirk.

Ik stond in de rij om te betalen, werd de kassamedewerker gebeld door de Hindoestaanse meid. Aan haar manier van praten wist ik gelijk dat het over mij ging.

Zij kwam naar de kassa toe lopen en de kassamedewerker deed de hand open om haar te laten zien dat ik haar een normale euro heb aangegeven om mijn afwasmiddel te betalen.

Dat moment was voor mij een schaamte voor iedereen en ik wilde haar hierop aanspreken, doordat ik zo boos was ben ik weggelopen.

Dat ik niet mag betalen met de verzamelaars kunt was duidelijk dus ik ben niet dom om alsnog bij andere kassa te gaan proberen.

Want ik werk bij een baan waar ik gescreend word en ga totaal niet mijn baan verliezen door de Dirk

Is wel jammer want ik ga meerdere malen op een dag en zeker elke dag naar de Dirk. Na deze actie weet ik het niet meer.

Vanaf vandaag niet meer

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mimzi